sobota, 21 lutego 2015

061. Zimowy przegląd Modo

                
Cześć wszystkim!Właśnie tak sobie oglądam ubranka na stronie Modo. I postanowiłam, że od razu napiszę o nich notkę. Są tam bardzo przystępne ceny i super fasony, pasujące jak ulał do każdego stylu tak naprawdę.
Po moich ostatnich postach filozoficznych przyszedł czas na coś luźniejszego.

Co tu jeszcze napisać, zanim przejdziemy do ciuchów? Co u mnie, to będzie jak zawsze na końcu. To podam Wam teraz jeszcze tylko str. z której korzystam pisząc ten przegląd: modo.pl

Bluzki:
Pierwsza, która mi się podoba, to taka czerwona za 39,99. Hmm, tylko szkoda, że czerwona. Ja nie lubię czerwonego :[. O, jest jeszcze czarna. Czarna może być.
Albo taka chyba biała z napisem "Why not?". Bardzo fajna za 30zł. Wiecie co? Oni jakoś dziwnie dopasowują te góry do dołów. Te bluzki nie pasują do tych spódniczek wg mnie :\\\\\\.
Trochę droższa, szara z czarnymi wstawkami na rękawach. 49,99zł.
Dalej są już na lato, więc przejdźmy do bluz.

Bluzy:
Za 49,99 znalazłam super bluzę z dziurami na plecach. Hm, jak taki zrobić pisałam, dawno temu w poście nr 024. Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam 5 sposobów na...biały T-shirt .
Fajna też z kwiatowym napisem "Never look back". Już za 59,99zł.
Heh i z taką śmiechową czaszką, granatowa bluza. 79,99zł.

Koszule:
Podoba mi się taka jaśniutko niebieska. Bardzo zwykła, ale fajna. 59,99zł.
Fajna jest też bluzka z napisem "CALIFORNIA 25". Tylko to nie jest koszula...

Kurtki:
 Teraz jest już za późno na kupowanie kurtek, ale pooglądać można, tym bardziej, że widzę tu kilka, wartych naszych oczu fasonów.
 Szary, bardziej kardigan niż kurtka z czarnymi rękawami za 99,99zł jest super. I coś, co nie wiem czym jest też mi się podoba. Takie w skórkę węża za 89,99zł. Może się domyślicie ;).

Dresy:
Już pierwsze są cudne! Szare spodnie za 50. Potem niżej za 59,99zł ze ściągaczami na kostkach tez są spoczko.

Spodnie:
Całkiem fajne są szare dżinsy za 79,99zł. Niżej są śliczne limonkowe spodnie za 70. Ale są boskie!!! Jeszcze niżej, w kolorze neonowego różu też za 70 i też mega.

Swetry:
Fajny szary "za duży" za 69,99zł. I potem z czarną koronką na plecach czarny za 59,99.

Torby:
Podoba mi się czarna z napisem "Fredom La Los Angeles". Za 34,99. Ale wsm, to nic specjalnego. Dalej już chyba nic nie pasuje szczególnie do zimy, a przypominam, że to jest ZIMOWY przegląd.  

Szaliki:
Tu nie powinno być problemu z zimowymi, a letnimi rzeczami.... Fajny biały komin z błękitnymi akcentami. Niestety drogi, bo 39,99zł. Potem jeszcze taki beżowy z pudrowym różem po tyle samo. Dalej jedna morska chustka za 3 dychy mi się całkiem podoba. I pod koniec jest jeszcze fajny szary komin za 39,99zł. 

Czapki:
Całkiem ładna jest różowa z pomponem. 24,99zł. No jeszcze przejdzie ta ostatnia. Tj. taka cytrynowa z małymi diamencikami (29,99zł).

Rękawiczki:
Wow, widzę takie śliczne biało czarne za 19,99zł. Potem o 5 zł droższe w norweskie wzory. I niżej z jednym palcem i śnieżynką są takie granatowe ładne. Też 24,99zł.

Na koniec przeglądu zawsze podsumowujemy sklep, więc ja też tego nie uniknę... Wobec tego w modo nie ma nic specjalnego. Są takie hmmm... zwykłe ubrania. Ale ceny mówią same za siebie i rzeczywiście są przystępne. Jeśli waszym zakupowym celem jest po prostu COŚ wyłowić tanio to zapraszam. Jeśli macie jakiś określony cel i trochę więcej kasy przy sobie, którą pragniecie właśnie wydać na ciuchy eee niekoniecznie do modo.
 Mimo to kilka rzeczy mi się spodobało i chętnie je kupię, jak w modo będę :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My wczoraj byłyśmy z Oliwią i jeszcze dwoma koleżankami na zakupach w centrum. Oczywiście bardzo nam się podobało jak zawsze na takich wspólnych wypadach. W poniedziałek spotykam się z Lili555, bo będziemy rysować na konkurs szkolny Ewę Chodakowską. A potem w drugim tygodniu może pojedziemy jeszcze do kina? Chciałybyśmy, ale na razie to są bardzo ogólne plany. 
 Życzę Wam miłego drugiego tygodnia ferii. Aby był aktywny i jeszcze lepszy niż  ten =-)
Pozdrawiam
=+
=+
=+
HappyAnnSmile

Red Lips - HEJ JOE! ostatnio często słucham. Mimo, że tekst tej piosenki nie jest szczególnie ambitny. Bardzo fajna piosenka, a ja hmm.. słucham na okrągło =D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.