sobota, 21 marca 2015

065. 5 sposobów na... etui na komórkę



   

No cześć!!!!
Witajcie w kolejnym poście z serii 5 sposobów na… Będzie to w pewnym senesie kontynuacja notki, którą napisałam już jakiś czas temu. O tym jak ozdobić Wasz telefon. Pokazałam 5  najciekawszych i najfajniej wyglądających pomysłów. Teraz skupię się na czymś również telefonicznym. Etui.
Moja komórka nie rozstaje się z etui. To już jest odruch. Biorąc telefon, biorę również jego ubranko. Bez niego komórka się brudzi, jak siedzi w kieszeni to nie jest tak ściskana, bo pomiędzy nią, a kieszenią jest jeszcze jeden materiał. A w razie upadku etui amortyzuje szybę telefonu, jak i sam telefon.

A jeśli nie podobają Wam modele etui, jakie są dostępne w sklepach. To może zainteresujecie się tymi:

1. Króliczkowe:

Potrzebne materiały:
-silikonowe etui
-pompon
Łatwe i  nie potrzeba dużo. No, bo pompona możecie zrobić nawet sami, a takie silikonowe etui jest bardzo dostępne. Mimo, że nie włożycie już takiego królasa do kieszeni, to warto się poświęcić, bo wygląda naprawdę ciekawie.

2. Jeden patent, a tyle mozliwości:

Ten podoba mi się najbardziej...
 ...ale nad takim filcowym etui można nieźle pokombinować.
Potrzebne materiały:
-filc w różnych kolorach
-nitka
Filc nie jest aż tak drogi (w niektórych sklepach nawet 2 zł za arkusz A4). A jeśli ktoś się przyłoży, może mu wyjść niezłe cudeńko. Oto kilka pomysłów:
 

3. Ćwieki nie tylko na telefon:
 
Potrzebne materiały:
-czarne etui
-ok.20 ćwieków
W notce o o ozdabianiu telefonów mówiłam Wam, że można na niego przyczepić ćwieki. Teraz się powtarzam. W wypadku etui też możecie skorzystać z tego patentu. Będzie to wyglądać jak kupione. Nikt się nie pozna ;).

4. Łatwe, subtelne i śliczne:

http://www.tio.pl/foto_shop/4479_ferrari-modena--etui-na-telefon-skora-czerwony_1.jpg
Potrzebne materiały:
-gładkie etui
-motyw np. metalowy
To nie musi być akurat konik z loga Ferrari, ale i serduszko, kotek, piesek. Takie metalowe ozdoby mogą Wam przez przypadek z ubrania, biżuterii czy czegoś podobnego. nie wyrzucajcie takiej ozdoby! Kupcie gładką podstawę i zróbcie sobie etui =D.

5. Z rakotwórczych loom bands:
 

Potrzebne materiały:
-toksyczne, lub nie gumki loom bands
 Zostały Wam jeszcze gumki do bransoletek? Nie musicie ich wywalać, z obawą, że zachorujecie. Wystarczy poszukać instrukcji jak zrobić takie cudo, odmierzyć i gotowe. Bardzo fajny pomysł, jeśli to nie jest strasznie trudne :).

Moim zdaniem super! Może ja tez skorzystam z któregoś pomysłu? Ja mam dwa etui. Jedno czerwone z logo Nutelli, a drugie czarne z doklejonym pyszczkiem zajączka. Takie sweet!!
Oliwia mi je tak ozdobiła jak nie widziałam. No, w ramach żartu bardziej, ale do dzisiaj tego jeszcze nie odkleiłam. Takie jest ładne ;-).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Wczoraj byliśmy na wycieczce w Poznaniu. Oczywiście było super!!! Mimo, że mieliśmy mało czasu (wyjechaliśmy przed dziewiątą, a przed piętnastą jadłam już obiad w domu o.o. Odliczając 3 godziny drogi, to taka mini wycieczka). Na szczęście dali nam czas wolny na rynku. Poszłyśmy sobie więc z dziewczynami na lody (Oliwia zjadła Grześka, bo była trochę przeziębiona).
 Ja już czekam na kolejną wycieczkę!!!

po prostu kocham tą piosenkę. Kochaaaaam!!!!!! 

PS: Widzieliście wczoraj zaćmienie słońca?

3 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.