wtorek, 21 października 2014

042. Zainspiruj się kolorami




Na większości blogów wstawiane są tak zwane inspiracje biało czarno. Też miałam najpierw takie wstawić, ale jak tak pomyśleć to czy nie lepiej (i weselej) nie byłoby się inspirować kolorami?
 Hmmm... no, mój kolega, który chodzi z nami do klasy zawsze twierdzi, że czarny i niebieski to też kolor. Jak np. ktoś się go zapyta czemu nie nosi żadnych kolorów to on odpowiada, że czarny to też kolor. No, w każdym razie...
 ...oto kolorowe inspiracje:



szpilki we wszystkich kolorach świata
Kolorowe biurkoo


Wow, fajoskieee


Jak wróżki tęczowej


Fajnie to wygląda

Jedna dla Oliwii, a druga dla MNIE!


Hmm ciekawe gdzie prowadzą Xd

Fantastyczne bombastyczne kolorowe Oreo


 Tęczowe, brytyjskie fasolki


I na koniec coś smakowitego
___________________

Nie wiem czy słyszeliście już, ale sądzę, że tak. Ostatnio dowiedziałam się, że bransoletki Loom Bands są toksyczne i można po nich mieć nowotwór. Ja się tym mega wystraszyłam, ale spk, bo po pierwsze tj nie jes udowodnione, a po drugie to nie wszystkie są "winne". Te ze zaczkiem CE są bezpieczne. Więc szukajcie znaczka, a ja lecę kończyć pracę domową z WOSu heh. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.