wtorek, 26 sierpnia 2014

031. Inspiracje szkolne i czego teraz słucham xd


 
Miałam tego posta wstawić 1 Września, ale jakoś tak wyszło, że pojawi się dziś.
 Nazwa wydaje mi się beznadziejna, ale można się fajnie zainspirować w kwestii ubranek, wyposażenia szkolnego i Diy.






zegarek, standard Oliwii. 









JAKBY CO, TO NIE JEST DO TEMATU:

słucham sobie teraz Ariany Grande i tak się natknęłam na jej ostatni megahit "Problem". Rzeczywiście fajne. Warto posłuchać :).

A WRACAJĄC DO TEMATU:



 W Housie taka była, tyle, że ze Spongbobem.




 
Mniej inspirująca nie inspiracja 0,0


Zanim bym ją w szkole zjadła to by się rozleciała...

Teraz słucham Lodovici Comello "Universo". Jak z jakiejś bajki.

To tyle.
Acha i jeszcze piosenka. Następna w tym poście....

Nie jestem ich mega  fanką, ale ta piosenka jest po prostu fantastyczna.
One Direction-You and I

Anka czyli HappyAnnSmile oczywiście :)

4 komentarze:

  1. Jestem na waszym blogu pierwszy raz i .... spodziewałam się czegoś lepszego. Jednak przeglądając archiwum widzę po tytule, że nie wszystkie posty są takie mało tematyczne. Co do samego postu, jest on bardzo chaotyczny, zdjęcia bym powiększyła oraz zastanowiłabym się nad zmianą wyglądu bloga. Nie jest to hejt, ale porada kogoś kto troszkę dłużej bloguje od was, pozdrawiam :)

    http://swiat-mojego-psa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba. Tematy całkiem fajnie dobrane.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Milusio tutaj i w sumie interesująco. Podoba mi się, tak trzymajcie, dziewczyny. Jestem w waszym wieku i podziwiam pracę włożoną w bloga.
    Zapraszam ;)
    przezstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.