niedziela, 25 maja 2014

013. Cała prawda o Selfiach :*

Ostatnio usłyszałam tą dziwną nazwę i postanowiłam dowiedzieć się co ona oznacza. Okazało się, że to co się pod nią kryje, jest mi dobrze znane. W tym poście także postaram się wam wyjaśnić co to oznacza. Jakie są tego zasady i jak robić dobre Selfie.

Selfie to rodzaj fotografii – autoportretu, zazwyczaj wykonywanej z trzymanego w ręku aparatu cyfrowego, kamery lub telefonu komórkowego. Zdjęcie przedstawia zazwyczaj samego siebie lub jego odbicie w lustrze
Muszę przyznać, że nie mogłam wymyśleć sensownej definicji, dlatego powyższy tekst jest żywcem skopiowany z Wikipedii. W każdym razie, w Selfie chodzi o to, o co chodziło w Sweet Fociach. Tyle, że w Sweet Foci niezbędny był dzióbek, a w Selfie nie musi go być.
\
Tu macie przykładowe Selfie. Ale w sumie może na nim być kilka osób...
Ostatnio są bardzo modne Selfie robione w windzie. Nawet wyglądają spoko. Przy najbliższej okazji zrobimy sobie takie z Oliwią =) W sumie to wiadomo. Człowiek wjeżdżający na jakieś setne piętro musi w tych 4 ścianach coś robić. Więc strzela sobie fotkę.
Ostatnio czytałam też, że czasami gwiazdy robią sobie zdjęcia na siłowni. W sumie to nie wygląda to źle, ale ja nie skorzystam, bo nie chodzę xd
  ale wypakowany....

Mega słodko wyglądają Selfie zwierzaków. Co prawda oszukane, ale boskie.

Ostatnie najbardziej znane Selfie to te z taśmą klejącą. Nie wiem co ludzie w nich widzą. Wyglądają strasznie i zdejmowanie taśmy raczej boli, ale każdy robi co uważa. W każdym razie ja nigdy sobie takiej Selfie nie zrobię. BLE
                            UWAGA! zdjęcie dla ludzi o mocnych nerwach


        




A teraz zasady robienia Selfii:
a) raczej powinno się stać przed lustrem, ale w sumie to zależy od efektu jakiego oczekujemy
b) musi być robiona z ręki
c) autor zdjęcia musi być na nim widoczny
d) równie dobrze można ją robić aparatem, ale bardziej znane są te z komórki

Niedawno powstał utwór pt. #Selfie grupy The Chainsmokers. Jeśli nie widzieliście to kliknijcie na link. Fajny teledysk xd
 https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=kdemFfbS5H0

Więc...





Róbcie Selfie!!!
Wasza HappyAnnSmile.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.