niedziela, 25 maja 2014

012. Moje ulu kanały na YouTubie

Hejka! Tu Oliwia. Dziś stwierdziłam, że opowiem wam o moich ulubionych kanałach na YT. Może niektórymi się zainteresujecie? Są bardzo różne. Choć właściwie nie wiem, czy o jakimś nie zapomnę... Kolejność nie ma znaczenia.

Kylelandry [KLIK]
Gość jest niesamowity. Wirtuoz pianina. Jego covery różnych piosenek, szczególnie bajkowych i filmowych są naprawdę mega, a na szczęście do większości można znaleźć nuty. Chciałabym tak grać... On mnie inspiruje. Miło się słucha. 
CuteGirlsHairstyles [KLIK]
Po pierwsze prowadzi go bardzo miła rodzinka. Fajnie się ich ogląda. Prowadzą tutoriale do różnych fryzur, łatwiejszych i trudniejszych, a Oli lubi takie rzeczy ;) No, większość trudno zrobić samemu, ale czasem mówię mamie, żeby się nauczyła :D
Stylizacje [KLIK]
To kolejny fryzurowy kanał. Tutaj jest już więcej fryzur DIY, choć autorka coraz rzadziej dodaje filmiki i jakoś takie mniej fajne są te fryzury niż z początku. Może straciła werwę do prowadzenia YT...
LilithMoon [KLIK]
Z jej kanału też można się nauczyć kilku fajnych fryzur, ale wstawia również tutoriale do makijażu i paznokci, więc ogólnie zajmuje się urodową tematyką.
SuzanaGinger [KLIK]
Myślę, że ucieszyłaby się, gdyby zobaczyła, że zaliczyłam jej kanał do ulubionych. Kiedyś prowadziła bloga moje-lps-blog i byłam jedną z najwierniejszych jej czytelniczek. Już nie prowadzi ani bloga ani kanału, ale nadal myślę, że warto obejrzeć jej dawne filmiki. Są o LPS, zabawkach, które niegdyś robiły wielką furorę (teraz już, że tak powiem "zeszły na psy"), interesowałam się nimi i kolekcjonowałam je, wciąż mam na to ochotę, ale chyba już nie potrafię się nimi bawić. Szkoda, czasem próbuję, ale średnio wychodzi. Cóż... W każdym razie Iga2000 (SuzanaGinger) od zawsze nawracała do LPS i chyba należy jej się miano Największej Kolekcjonerki LPS.
LPSHannah [KLIK]
Ona wciąż prowadzi kanał :) Jej filmiki są profesjonalne, często opowiadają o ważnych rzeczach, a szczególnie porusza ten: https://www.youtube.com/watch?v=ujtLFUTphYg Myślę, że każdy powinien go obejrzeć. Ja się przy nim popłakałam. Ale jest bardzo mądry. A ten mnie rozwala: https://www.youtube.com/watch?v=F-fmQnt3rXw 
Stety niestety kanał jest angielski i coś trzeba rozumieć, żeby zrozumieć ;)
SophieGTV [KLIK]
Mistrzyni filmów LPS. Sławę przyniósł jej serial "Littlest Pet Shop: Popular", ale dawne produkcje też warto obejrzeć. Jest wzorem dla wszystkich nagrywających LPS :)
MyFroggyStuff [KLIK]
Kanał o DIY dla lalek i LPS. Te wszystkie rzeczy, które robi autorka, są po prostu fenomalne, choć w sumie trudno je zrobić... No i trudno zdobyć materiały. Ale jeśli potrzebujecie profesjonalnego tła dla filmów o figurkach albo lalkach, koniecznie skorzystajcie z tutoriali MyFroggyStuff.

Hmm, na teraz nie pamiętam więcej, ale być może jak mi się coś przypomni, to zaktualizuję notkę :)
MAŁA ENCYKLOPEDIA MODY
by Lili555
Lolita - jeden z dziwacznych stylów mody w Japonii oparty na stylu epoki wiktoriańskiej. Cechuje się skromnym wyglądem (?). Atrybutem Lolita Fashion jest długa spódnica do kolan w kształcie dzwonu, ale nosi się też spódnice do kostek i gorsety, bluzki, podkolanówki, pończochy oraz różne nakrycia i dekoracje głowy. Dziewczyny Lolita stylizują się na wiktoriańskie porcelanowe lalki, dbają o to, żeby nie opalić skóry, więc często widziane są z parasolkami. Istnieją różne odmiany tego stylu: Gothic Lolita, kolorowa Sweet Lolita, a nawet Punk Lolita i wiele, wiele innych. Czy ja wiem, w Japonii chyba nie jest dziwny widok dziewczyny Lolita:
Ale wiadomo, u nich przesada jest na topie...
Pa!
Wasza Lili555.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.