wtorek, 22 kwietnia 2014

005. Moje ulubione...

Hejka! Tutaj HappyAnnSmile. Dziś chcę, abyście dowiedzieli się o mnie czegoś więcej, dlatego też przedstawię wam moje ulubione rzeczy. Będą one pochodziły z różnych kategorii, dlatego notka nie będzie nudna - a przynajmniej mam taką nadzieję...

1. Mój ulubiony kolor
Lubię jasne odcienie niebieskiego i neonowy żółty.

2. Mój ulubiony sklep
Uwielbiam New Yorker! Poza tym niedawno byłyśmy z Oliwią na zakupach na Malcie w Poznaniu. Przez przypadek wpadliśmy do Sinsay`a i potem żałowałyśmy,  że tak późno się na niego natknęłyśmy. Dlatego wspomnę, że Sinsay też lubię.

3. Mój ulubiony film
Jeszcze niedawno uważałam, że mój ulubiony film to "Niezwyciężony Seckretariat", ale szczerze powiem, że on już mi się przejadł. Więc może być taki komediodramat pt. "Nietykalni". Bardzo ładny film. Polecam!

4. Mój ulubiony serial
Polski to oczywiście "rodzinka.pl", a zagraniczny "iCarly".

5. Mój ulubiony sok :)
W poście o moich ulubionych rzeczach nie mogę zapomnieć o soczku "Frugo". Pycha....

7. Moja ulubiona gazeta 
Kupuję każdy numer Twista! Wydaje mi się najciekawsza i najlepiej napisana.

8. Moja ulubiona polska gwiazda
Agnieszka Szulim. Prowadzi ona strasznie fajny program "Na językach". Ale nie chodzi mi tylko o to, że prowadzi fajny program, ale w ogóle jest fajną osóbką.

9. Moja ulubiona piosenkarka
Shakira rządzi. Uwielbiam jej piosenki i ją samą.

10.  Moja ulubiona piosenka 
Ciągle na rynku muzycznym pojawiają się coraz to nowe piosenki więc raczej nie wybiorę jednej, ale obecnie podoba mi się na przykład ta: https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=m-M1AtrxztU tj."Rather be" -Clean Bandit

11. Mój ulubiony vloger
ChocolateMilkVlog - polecam, jest super!!!

12. Moja ulubiona vlogerka
Szalonazuzia ostatnio zmieniła tytuł swojego kanału, ale i tak pozostaje bezkonkurencyjna...


I to na tyle. Wydaje mi się, że wymieniłam te podstawowe ulubione. Jak komuś coś wpadnie do głowy to piszcie. Poza tym  Oliwia też planuje umieścić podobny post o sobie więc spokojnie.
   Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.