poniedziałek, 5 stycznia 2015

053. Anka przepowiada co w 2015 ;-)


 
Witajcie! To moja pierwsza notka w 2015 :3.  Kolejny roczek nam minął. Okropnie szybko  ten czas leci. Dopiero był początek 2014, a tu proszę.
Ale dziś chciałabym zająć się nie przeszłością, a przyszłością. I taką przyszłością, która jest bardzo, ale to bardzo na wyciągnięcie ręki. Otóż pokażę Wam co nas czeka w tym roku.

Kino
W kinach będziemy mogli zobaczyć wiele ciekawych  filmów dla dorosłych, jak i dla tych młodszych. Już od niedawna jest możliwość obejrzenia filmu wyreżyserowanego przez Angelinę Jolie; „Niezłomny”. Jestem tym filmem zainteresowana. Historia na faktach o mężczyźnie, który ma ciągłe problemy z prawem. Kiedy okazuje się, że ma talent sportowy staje się znanym biegaczem. W czasie II wojny zaciąga się do sił powietrznych. Tam spotykają go pewne przeszkody. Jacyś chętni do oglądnięca? Ja owszem.
 Jeśli są jacyś maniacy „Uprowadzonej” to się niech cieszą, bo pojawi się trzecia część. Ja nie oglądałam i w sumie to nie mam pojęcia o czym są te filmy, ale ta część będzie podobno o tym, że Brian Mills jest głównym podejrzanym w sprawie zabójstwa. Mills. Stara się uciec policji.
 Poza tym ostatnio nieźle rozchwytywany Chris Hemsworth również pojawi  się na dużym ekranie jako haker. A także będziemy mogli zobaczyć w dłuższej kinowej wersji „Pingwiny z Madagaskaru” i „Paddingtona”. W wersji animowanej oczywiście.
WOŚP
Rok temu zebrano 52448765,49 zł (czyli ponad PIĘĆDZIESIĄT MILIONÓW). Moim zdaniem nieźle. Teraz pozostaje nam czekać na 23 finał. A to już niedługo, bo 11 stycznia. Pieniądze zostaną przeznaczone na leczenie dzieci w oddziałach pediatrycznych w całej Polsce i innych krajach. WOŚP= nie tylko charakterystyczne czerwone serduszka, ciekawe akcje w mniejszych i większych miastach i mnóstwo licytacji. To również szansa na spotkanie swojego idola na scenie, bo przecież w Orkiestrę Świątecznej Pomocy organizowane są też różne fajowe koncerty. Oto kto gdzie będzie śpiewał:
Sylwia Grzeszczak - Zielona Góra
Grzegorz Hyży - Lublin
Audiofeels – Wrocław
Enej - Gdańsk
Mrozu i Anna Rusowicz – Warszawa
Wybierzecie się na któryś koncert?
Moda
Nie powiem wam co będzie modne za jakiś czas, bo niestety tego nie wiem, ale obecnie gorący trend to spódnice. Niezbyt praktyczne, patrząc na termometr… Co tam jeszcze? Fioletowa szminka, która wygląda ciekawie i przykuwa spojrzenie. Czerwień, ale już nie na ustach tylko na ubranku. W każdym odcieniu. Szerokie spodnie typu boyfriendy, albo przypominające te od marynarki tylko szersze. Hmmm, one miały jakąś nazwę…. No nie wiem wyleciała mi z głowy.
Sport
Chyba nie będzie niestety żadnego euro, czy olimpiady. Fani kibicowania sobie  nie oglądną. Ale zawsze się coś znajdzie, tak i w tym roku. A z ważniejszych imprez sportowych przypadających na ten rok to m.in.: Europejski Puchar Formuły Renault, Formuła 1, Grand Prix Siatkarek, liga światowa siatkarzy. Mistrzostwa Świata w Snookerze i Wioślarstwie. I pewnie jeszcze wiele, wiele, wiele więcej mniej ważnych rozgrywek, wyścigów itd.
Rodzinkaaa
I w końcu Rodzinka.pl. Wracają na ekrany już wkrótce! Co nowego? Kacper będzie łobuzował, Kuba się za to uspokoi trochę, a Tomek zerwie z Madzią. Tak słyszałam przynajmniej. Okropnie nie mogę się doczekać, a to dopiero pewnie jesienią, bo przecież dopiero niedawno ruszyli. Zostaje nam przypomnieć sobie przez ten czas co działo się w poprzednich sezonach i nadrobić zaległości oglądając pominięte odcinki.

Co przyniesie MI 2015? Jak z postanowieniami?:
Co będzie u mnie się działo w tym roku? Oczywiście nie mam zielonego pojęcia. Aczkolwiek z postanowieniami słabo, bo jak co roku chcę „jedynie” świadectwo z czerwonym paskiem i posunąć się o jeden pas wyżej w judo (teraz czeka mnie zielony ;) ).
2014 rzeczywiście był dość, a wręcz bardzo ciekawy i wiążę z nim ogromna ilość pięknych wspomnień.
 W 2015 zacznę ostatnia klasę gimbazy. To smutne, bo bardzo mi się tu podoba i nie wyobrażam sobie iść gdzie indziej, ale z drugiej strony jestem bardzo ciekawa liceum, jak tam jest i wgl. Matko, liceum wydawało mi się zawsze tak odległe, a tu już w następnym roczku…
 Nie wiem jak będzie w tym naszym 2015, ale pewnie dobrze :-).


I pozdrowionka dla wszystkich w tym nowym roku :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.