poniedziałek, 28 kwietnia 2014

009. Inspiracje



Tu wasza HappyAnnSmile. Dziś wstawię kilka inspiracji  :3333



Ojej! Ja takie chcę *-*

 Trochę DIY- Oliwia uwielbia DIY


Ojejejejejejej NIEBIESKA LIMONKA
 
Mi się naj podoba ten żółty na dole


Ślinka cieknie :P

  
Co wam to przypomina?


 
Genialne te poduszki


Takie cudeńko znalazłam w grafice (*-*)


Która Wam się najbardziej podoba? Piszcie w komentarzach! (mi ta żółta z Puchatkiem...)

A na koniec taka mądra myśl...


Papapapapapapapapapapapa !!!!!
Wasza HappyAnnSmile.

3 komentarze:

  1. No dobra, więc mi przypomina to brokuły, a tak oddzielnie to to zielone drzewko, niebieskie Maryję, czerwone małe japońskie drzewko, różowe różowego androidowego stworka (u góry widać taką buźkę...), a pomarańczowe meduzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsza jest ta sukienka nutellowa, z Kubusiem Puchatkiem oraz ta obok niej, taka fioletowo-różowa, nie widzę, co na niej jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a jeszcze niebieskie to mi się kojarzy z elazmozaurem, a różowe wygląda jak Muminek w koronie i z berłem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.