czwartek, 10 kwietnia 2014

003. Kilka znanych i nieznanych wam styli

Hej! Tu wasza HappyAnnSmile.
Dziś kolejna notka o modzie, ale tym razem bardziej ogólna czyli style ubierania się. Wybrałam 10 najbardziej znanych i według mnie najciekawszych.


Oto one: 
1. Rockowy
Hmm... Jak dla mnie troszeczkę za dużo czarnego :) Styl charakteryzuje się ciemnymi kurtkami i mocnym makijażem. Mnie osobiście kojarzy się on z Conversami... Nie wiem dlaczego xd
2. Country
Koszula w kratę, kowbojski kapelusz, starte szorty I WIOO! Niektóre stylizacje są naprawdę spoko, ale ja bym się tak nie ubrała...
Chociaż fajnie wyglądają koszule związane na brzuchu. Ale uwaga! Propozycja tylko dla szczupłych
dziewczyn!
3. Pin-up
Dziewczyna na zdjęciu ma lizaka, ale bez niego też byłoby słodko. Styl lat 40 i 50. Na dziewczynę ubraną w taki sposób na pewno każdy by zwrócił uwagę. Tak, to prawda - wygląda naprawdę BOSKO!
4. Grunge

Rock, hmmm... zaniedbany? W tym stylu nic do siebie nie pasuje. Każdy ciuszek z innej beczki. Ale na wielu dziewczynach wygląda naprawdę czadowo.
5. Sportowy
Nie tylko dla sportowców! Wygodny i ładny. Dobry na lato i wypady na miasto. Luźno związane włosy i adidasy to cechy charakterystyczne dla tego stylu.
6. Glamour
 
Glamour to nie tylko gazeta xD Ja wolę luźniejsze style, ale nie powiem, że glamour jest nieładny. Podoba mi się bardzo; szczególnie na czerwonym dywanie. Często urozmaicony różnymi błyskotkami. Ostatnio modne loki pasują idealnie.
7. Emo
Emo... O tym można pisać i pisać... Jako styl ubierania jest jeszcze do wytrzymania, ale żeby być emo w życiu? To chyba przesada. Taka jakaś smutna depresja xd Ale przejdźmy do ubrań. Ciężkie ciuchy, baaaardzo mocny makijaż i czachy. To jest właśnie styl emo. O nie, ja nigdy nie pokieruję się tym stylem!
8. Gothik
Gotyk to też dosyć ponury i czarny styl. Wyróżnia go czarna koronka, ciemne ciuchy na przemian z białymi dodatkami. Czy można by było codziennie się tak ubierać? Oczywiście! Gotyk nie ma wielu zwolenników ponieważ jest przesadnie smutny. Człowiek tak się ubierający na pewno jednak zwróci na siebie uwagę. Ale czy pozytywną?
9. Skate

To chyba najmniej znany styl z powyżej wymienionych. A może to nazwa jest taka tajemnica? W skacie chodzi, o to aby ubrać się jak najwygodniej. Skejciarskie ciuchy to ubranka zazwyczaj o rozmiar za duże. W pewnym sensie chodzi tutaj o minimalizm. To jeden z niewielu stylów, którym mogłabym kierować się zawsze.
10. Vintage
Styl inspirowany poprzednimi latami, epokami. Podobno bardzo modny :)))) Wygląda czasem dość ekscentrycznie i hmmm... rzuca się w oczy. Powstał w XIX wieku i trzyma się do dziś. Może być zupełnie różny - powyżej macie przykłady takiej stylizacji.

No i dobiegliśmy do końca... Jeśli chodzi o mnie, to mój styl jest mieszany i nie umiem go określić. A wy? Jakie style najbardziej lubicie? Piszcie w komentarzach!
Wasza HappyAnnSmile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.