sobota, 29 marca 2014

002. Trendy we włosach na nadchodzący sezon xP

Hejka! Tutaj Lili555 czyli Oliwia. Anka wynalazła ostatnio, co będzie teraz modne jeśli chodzi o fryzury. Postaram się wszystko wam przedstawić.

LOKI
O tak, nie wiem dokładnie jakie, ale być może nie ma określonego rodzaju. Moje ulubione to hollywoodzkie:
Są grube i tak ładnie się zawijają. Najprostszy sposób, żeby je uzyskać to zawinięcie włosów pod opaskę. Na Youtube jest mnóstwo filmików z polskimi tutorialami. 
SREBRNE WŁOSY
Yyy, no podobno, choć jak dla mnie wyglądają mega dziwnie i staro się w nich wygląda xD Ale jeżeli by na przykład zrobić srebrne końcówki, to może? Nie wiem. Nie będę eksperymentować z włosami, nigdy ich nie malowałam i nie będę, póki nie posiwieją - po co niszczyć włosy, truć się farbą no i przecież każdy najlepiej wygląda w swoim naturalnym kolorze. Ja mam taki miedziany kasztanowy (trudno dokładnie określić), wszyscy fryzjerzy się zachwycają, więc nawet żal mi przemalować xD
ZŁOCISTE REFLEKSY
Tutaj znalazłam taki obrazek. Fajnie, choć złoty to to raczej nie jest... W sumie na Ani i moich włosach jak się odbija światło, to też są złote xD I to chyba każdy ma podobnie.
BARDZO JASNY BLOND
KTÓRY BARDZO MI SIĘ NIE PODOBA.
Jest taki sztuczny.
KOLORY W STYLU ZIELONY, NIEBIESKI CZY RÓŻOWY
Coś dla szalonych :)
Zielony fajny, taki elficki ;3
Uuu, niebieski, coś dla Ani.
Różowy chyba najładniejszy. 
I tak Szalona Zuzia miała chyba wszystkie możliwe kolory!
WYSOKIE KUCYKI
Hmm, fajny, z podniesioną górą. 
Yyy, bez przesady...
Wysokie kucyki są praktyczne, dobre do szkoły i zawsze ładnie się w nich wygląda. Tylko trzeba mieć dobrze umyte włosy, bo czasem jak nie do końca spłukał się szampon, od wewnętrznej strony nie wyglądają za ciekawie... 
Najlepiej owijać na koniec gumkę pasmem włosów (jak na drugim zdjęciu), wtedy wygląda to bardziej elegancko.
OPASKI
Opaski są spoko, choć w nadmiarze uszy od nich bolą xD
Kilka fajnych, które znalazłam:
Podwójne są super do niedbałych koków.
O, ta jest moim marzeniem, mimo że nie pasuje mi za bardzo do koloru włosów xD
Oczywiście wszystko zależy od gustu, dla mnie te są śliczne, ale wy możecie woleć inne, może jakieś... hmm, zabawne albo mniej eleganckie.
SPINKI
Czasem potrafią naprawdę zachwycić. 
WARKOCZE I SPLOTY



Jest mnóstwo sposób wykorzystania motywu warkocza we fryzurach, a on tak naprawdę cały czas jest modny i ciągle wynajduje się nowe sposoby na niego. Trzeba tylko umieć zrobić efektowną fryzurę, a to czasem jest problem ;P
No dobra, to chyba wszystko. Takie posty o włosach, myślę, że będę wstawiać częściej, bo trochę interesuje się działem fryzjerskim. Tak naprawdę każda dziedzina jest fajna xD W sumie nie wiem już, kim chce zostać. Niby kompozytorką, aranżerką, ale z drugiej strony myślałam też o fryzjerce albo dietetyczce... Hihi, jeszcze czas :)
Papa!
Oli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.