środa, 6 sierpnia 2014

022. Przegląd New Yorkera


 


 Siemka, z tej strony Anka. Dzisiejsza notka będzie podobna jak ta co kiedyś dodała Oli, czyli przegląd sklepu. Oliwia najbardziej lubi Sinsay, więc pisała o ubrankach z Sinsaya, a ja nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała New Yorkera. Pragnę wam też powiedzieć, że podczas pisania tego posta, mam otwartą tą oto stronkę : http://www.newyorker.de/pl/moda-styl-zycia/

 To oczywiście link do internetowego sklepu NY. Podczas czytania tych wypocin, które teraz piszę, możecie śledzić o których ubrankach mówię. Zaczynamy!
 Najpierw kolekcja FBsister. Jest naprawdę fajna bluzka, taka z babeczkami. Chyba ma rękawy 3/4. Niestety za 59.95 zł. Trochę dużo jak na bluzkę. Warto zaczekać, aż to nie będzie najnowsza kolekcja, to na pewno kupi się taniej. Niżej są spodnie dresowe po tyle samo kasy. Też fajne. Teraz wpadła mi w oko dresowa siwa sukienka (79,95 zł). Taka obcisła z kapturem. Ma takie kwiatki i na nich napis  "Do what wakes you happy". Mi się ona strasznie nie podoba... Nie mój fason, i wgl jakaś taka nie fajna. Ale wiadomo, że to tylko moje zdanie i każdy ma inny gust. Może na żywo jest spoko? Sama nie wiem, ja jej raczej bym nie kupiła... I jeszcze mi się tu podobają legginsy też za 59,95. Takie w szkocką kratę. Naprawdę boskie!
 Druga kolekcja to Amisu. Jest taki biały sweter za 69,95 zł. Normalne długie rękawy. Podoba mi się też taki komplet spódniczka i bluzka na krótki. Pępek macie chyba odkryty, a na pewno kawałek brzucha. Obecnie to mega modny fason hehe. 
Moim zdaniem na stronie jest troszkę słąbo z ciuchami. Wiadomo, że lepiej wejść na sklep w realu, a nie w necie. Mam nadzieję, że następny przegląd sklepu będzie dłuższy. Chociaż chyba nie było źle =P
             Serdecznie was pozdrawiam!  HappyAnnSmile

Acha, i Oliwia wymyśliła, żeby po każdej notce dawać linka, do fajnej piosenki. No ok, proszę bardzo:
Sia - Chandelier  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.